onsdag 15 april 2015

Tuppjuck

Vilken natt. Vaknade kl 01.30 och helt omöjligt att somna om. 
Förbannade öra till att föra oljud. 
Trodde jag skulle bli tokig. Som Kalle när han försöker filma kolibrin men den där fågel i djungeln bara förstör 

"Adi pappa pappa padia" på repeat. Till slut får Kalle oxå jucket. 

Det får jag med snart. Inte på den galna fågeln. Men på örat. 
Ser ni mig springa runt och "sjunga" adi pappa pappa padia så vet ni varför. Då har jag fått tuppjuck deluxe. 


I dag är jag trött. Galet trött. 
Ska snart gå och fixa mig lite. Ska iväg och uträtta ärenden. 

Blir en runda till gymmet i em. Idag är det  mage och ben på "schemat".

Ikväll måste jag fixa lite nere i källaren så att våra gäster kan sova gott där till helgen. 


Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar