tisdag 21 april 2015

Vila

Idag är en sån där dag då jag bara vill gå och lägga mig igen och somna om och vakna när allt känns bra. 

Jag har sovit superdåligt inatt. 
Pga av örat och huvudvärk. Sen att ha ett snarkjon i samma rum gjorde inte saken enklare. 

Svårt att vakna till liv idag. Supertrött. Är öm i hela kroppen efter fallet igår. Känner mig mörbultad och allmänt hängig. 
Idag blir det nog vila från gymmet. 
Kanske tar 2 x pw istället. 

Ringde Linköping. Förbannat svårt att få tag på någon ansvarig. Men nu ska jag ringa imorgon mellan 8-11 för då har dom någon som sitter just med remisser. 
Oki. Gör ett nytt försök imorgon. 

Idag blir en lugn dag. Måste bara skriva klart en krönika. 
Emma ska ta med en kompis hem efter skolan. 
Svärmor kommer hit och ska hjälpa Emma med en läxa. 
Man skulle fråga en släkting eller bekant om hur det var när hon/han var liten. 
Så Emma ska intervjua Ulla. 

Ha en bra dag ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar