torsdag 2 april 2015

Glad Påsk

Idag har jag kört en rejäl utrensning på gymmet. Har svettats som fanken 
30 min på bandet ( blandat springa/pw)
30 min styrka ( främst mage o ben. Lite armar )
5 min Biggest Loser rep. ( otroligt jobbigt så absolut inte 5 min i sträck hehe )
Och nu står jag på crosstrainern och varvar ner lite. Ska köra 15 min sen hem och ta en smoothie. Idag vaniljkvarg med mixade jordgubbar. 

Skärtorsdag idag så Emma var självklart en påskkärring. 
En söt sån oxå. Dom skulle ha påskfest i skolan. Kul

 

Hon har själv valt kläderna. 

I em påskfika hos mamma sen ska jag ta med Emma o en kompis och knacka på hos grannarna så tjejerna får "påska" lite. 

Hela denna helgen är fullbokat med diverse aktiviteter. Men jag känner på mig att det blir en bra påsk. 


Önskar er alla en trevlig helg. Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar