torsdag 23 april 2015

Växjö

Grattis Växjö till guldet. 
Jag tänkte gått och lagt mig samtidigt som Emma vid 20.00. Sjukt trött. Men jag blev fast i hockeyn. 

Nu ska jag däremot lägga mig. 
Känner mig helt slut som artist. 
Magen har keckat ur rejält. Stress och oro-mage skulle jag tro. 

Fick brev från min läkare idag som förklarade situationen och att jag skulle få en tid för inläggning så snabbt som möjligt. 
Hm...snällt att hon tog sig tid att skicka ut ett brev. Och att det ska ske snabbt. Snabbt? 
Det tror jag på när jag får tiden. 

Fan vad det här är jobbigt. Vänta är det värsta jag vet. 
Jag blir galen snart. 
Allvarligt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. 

Kan man vakna och bara känna att: Nä jag skiter i att gå upp?

Och så bara låter man allt rasa?!

Jag är rädd att den dagen är nära för mig...

När  man säger, Jag orkar inte mer, så har man oftast mer krafter kvar. Fast nu börjar det sina för mig. 

Men men...lite kraft har jag kvar. Kör på reservlagret nu.


Idag har jag klippt mig. Hade tänkt spara tills OP. Men vem vet när den blir. Så idag klippte jag iallafall bort allt det slitna och fräschade till håret lite. 

Klippte mig på Intermezzo i Lindsdal hos min gamla vän Karin. Hon är bäst!

Före:



Efter:



Imorgon ska Emma klippa sig. 
Hon har inte velat innan men helt plötsligt så ändrade hon sig. 
Och nu har hon valt en frisyr efter att vi googlade lite hehe 



Jag tog en pw imorse. 

Låg på soffan och såg en förhandsvisning på Parneviks. 
Min gamla vän ( och hångel hehe ) Tommy Tysper var med. Kul !

Parneviks. Vilken härlig familj. Påminner så sjukt mkt om våra vänner Matte o Lotta i Sthlm. Så är det att vara där. 
Lite galet. Lite kaos. Äkta. Roligt. Mycket kärlek och skratt. Och underbara, härliga , generösa och omtänksamma människor. 
Så lätta att älska ❤️

Emma har haft simskola idag och sen dans. Då körde jag på crosstrainern i 40 min. 

Ikväll har vi bara legat på soffan och tagit det soft. 

Imorgon är det fredag igen. 
Och min krönika. Läs. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar