söndag 12 april 2015

Överraskningsfest

Vilken lyckad kväll det blev igår. 
Vi lurade Sara rejält. Hon fyller 40 så vi hade en överraskningsfest för henne. 
Killarna hade en för hennes kille Patrik. Han fyller 45. Det blev en dubbelblåsning, kan man sä. 

Sara trodde hon skulle bli hämtad av Jessica, en kompis som bor i Sthlm och bara var hemma över helgen. Dom skulle ut och äta, trodde Sara. Hehe
Men istället blev hon upphämtad med en rosa frän bil och blev körd hem till oss där vi tjejer väntade. 

Sen hade vi lite plock. Drack lite gott. Sara öppnade presenter. Vi skrattade en hel del hela kvällen så jag har faktiskt träningsvärk i magen idag. Härligt. 
Galna grejer och roliga samtal. Ett fantastiskt härligt gäng. 

Vi åkte in till stan. Åt på Larmgatan 10. Gick till Lilla puben och mötte upp grabbarna. Vidare till Satan i gatan. 
Och sen blev det en nattfösare här hemma med en granne längre bort. (Gustaf)
Man kan nästan säga att vi är släkt nu. Iallafall när Patric och Tilda har gift sig. ;)

Så det blev rätt sent i säng. 03.30. Vaknade 7.15 och helt jäkla omöjligt att somna om. 
Men inte bakis alls idag. Bara vansinnigt trött. 
Men känner mig liksom glad i kroppen över att allt blev så bra igår. 
Jag fick fina blommor och vin som tack för att jag hade fixat och grejat. Det gjorde mig glad. Fixar så gärna så. Älskar  ju fester och fix. Men det känns skönt när det uppskattas. ❤


Idag var Telia här och vi, liksom en hel del
andra i Lindsdal, nappade på fibrer. Så snart ska dom gräva i trädgården. 
För övrigt en otroooooligt lugn dag. Inget gym idag. Inte ens en tanke på gymmet. Nä. Idag har jag frossat gott och slappat. 
Startade dagen med bästa frukosten. Stekt macka med stekt ägg och ketchup.
Gott! "Dagen efter fest"-frukost. 

Emma var hos Patric och Tilda hela dagen. Snälla Eve körde hem henne. 

I em/kväll har vi bara myst. 
P o T kom och visade upp sin bil dom hade köpt. Så fin. Stolt över mina fina ungdomar ❤
Dom hade med sig hämtmat till mig. Bästa. 
Vad skulle jag göra utan dom? ❤

Nu ska jag sova. Orkar knappt hålla ögonen öppna. 

Natti 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar