söndag 19 april 2015

Nervös

Bra helg. Men trött och har ont i örat 
Fast nu står jag på gymmet och ska gå av mig lite av helgens alla (onödiga) kalorier. Chips. Läsk. Godis. McDonalds. Choklad. Bläää

I fredags kom kompisar från Malmö. Trevlig kväll. 
Lördagen spenderades med innebandyfruar i sporthallen då männen hade veterancup. 
Väldigt kul dag. Barnen lekte hur bra som helst. Och vi mammor hade det lugn och skönt. 
Men...ljudet i hallen. Alltså allvarligt. Ok jag börjar bli gammal men det var på gränsen till hörselskada för fanken 
Och jag blir så galet trött efter att ha varit längre stunder i sån ljudnivå. 

Kvällen var det utgång för männen. Emma och jag somnade på soffan. Härligt. 

Sovmorgon idag. Och nu gymmet. 

Och så vips så var denna helgen över. 

Imorgon samtal med Linköping om operationen. Nervös!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar