söndag 26 april 2015

En bra dag

En kompis till mig är i Barcelona med ett tjejgäng. 
Nu ikväll fick jag ett sms. Hon har köpt en väska till mig. 

Precis min stil. 
Jag blev så himla glad. 
Tack ❤️

Jag var på gymmet i förmiddags och körde ett ganska hårt pass. 
Vi har städat här hemma. 
Emma har lekt med en kompis hela dagen. Först där sen här. 
Mina stora barn har varit hemma på middag. Vi satt på den inglasade och hade supermysigt. 
Pratade bröllop o andra tillställningar som jag ser fram emot. 

Jag och syrran tog en pw nu ikväll. 

Det har varit en väldigt bra dag. Mer såna tack. ❤️


Nu smaskar jag polly bilar o ser på tv. Ett skönt avslut på denna helgen. 

Imorgon börjar en ny vecka med en del trevligheter. 
Ska njuta hela veckan för veckan därpå läggs jag in igen. Fick en tid ganska snabbt trots allt. 


Natti natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar