tisdag 21 april 2015

Godisfritt

Idag höll jag på att bli galen. Jag satt och skrev krönika när datorn bara dog. Tänkte att det hade sparatas ändå men nääää ICKE. Fan!
Det var inte långt ifrån att datorn åkte ut genom fönstret. Men jag valde att slita mig själv i håret istället. Gaaaah!

Ja ja. Det var bara att börja om igen. 
Krönikan blev klar iallafall och ska skickas in imorgon. Kommer handla om att våga vara spontan. 

Jag har gått två pw x 4 km idag. Har vilat från gymmet. Har faktiskt ont i knät efter fallet igår. 
Men imorgon ska jag testa gymmet igen. 

Emma tog med en kompis hem efter skolan idag och dom har lekt ute precis hela dagen. 
Kl 18 fick jag avbryta deras lek för det var dags för kompisen att gå hem och Emma  skulle ta ett bad. 
 
Dom hade en liten paus i lekandet när Emmas farmor var här och skulle göra en läxa med Emma. Hon skulle bli intervjuad om hur det var när hon var liten. 

Nu ikväll kom Patric och Tilda förbi på en kaffe. Mys ❤️
Älskar dom där två så himla mycket. 

Imorgon åker lillasyster till USA igen. 
Dock inte lika länge denna gången. Skönt. 
Och imorgon börjar godisfritt för Emma. 
Det kommer gå bra. Hon är en envis liten tjej. ❤️

Nu somnar jag nästan när jag skriver så jag ska sluta skriva NU och gå och lägga mig ...

Natti 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar