måndag 20 april 2015

Vänner

Känslan när det ringer på dörren, Emma öppnar, och där står kompisar och frågar om Emma vill komma ut och leka. 
Då blev jag varm i mammahjärtat. Emma blev så glad. 
Härlig känsla. ❤️
Och samtidigt lite panik. Håller vår dotter på att bli stor nu?

Så mysigt att se tjejerna köra runt med sina sparkcyklar ute på gatan. Och fantastiskt att dom kan leka tre. 

Ibland blir jag så vansinnigt trött på tjatet,varje dag man hämtar i skolan, om att få leka. Men vänner och lek är viktigt. Och egentligen är det ju inget problem. Emma kan få ha kompisar med hem varje dag. Nu är dom så stora och man behöver inte passa dom på samma sätt. 
Jag kanske skulle sluta vara så motsträvig och säga Ja lite oftare. 

Ikväll har tårarna sprutat. Sofias Änglar. 
Ramlade.( det gick bra ) Och så Jordskott. 
Helt slut nu. Och ont i huvudet. Kan inte vara bra att gråta så mkt. Även om det är skönt med en utrensning ibland. 

Tidigare idag var vi hos mamma o pappa på en "vi syns snart igen"-tillställning. Lina åker till USA på onsdag och blir borta några månader. 
Glad för hennes skull ❤️

Emma är taggad och börjar med godisfritt på onsdag. 
Hoppas för hennes skull att det går bra och att hon lyckas. Ska göra allt för att stötta henne med detta. 

Emma och hennes kusin Meja hade så himla kul tillsammans idag. Härliga ungar ❤️

Jag har börjat skriva lite på en krönika. Får göra klart resten imorgon. 
Nu ska jag sova. 
Jag behöver sömn. 

Natti 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar