tisdag 7 april 2015

Sofias Änglar

Ja. Då är påsken över. Och ändå finns mängder med godis kvar. Usch. Det kastas idag.

Är så glad att Emma vill testa godisfritt en period. Känner mig lika taggad som henne. 

Igår var hon på bio med moster Lina. 
Jag var på gymmet och körde skiten ur mig själv. Tungt pass. Känns idag. Är på gymmet nu men är trött i hela kroppen. Blir bara cardio idag. Går på bandet nu. 

Igår tog jag en pw med Josse sen stannade hon på en kaffe när Lina o Emma kom från bion. Vi satt ute i solen. Sen hämtade vi mat från Krysset och hade bara allmänt syskonhäng. Trevligt ❤

Emma hade en kompis hos sig. Dom lekte ute i ett par timmar. Körde hinderbana. 

Patric och Tilda kom oxå förbi på en fika. 
Dom spelade olika tänkbara låtar till sitt bröllop. Jag började nästan lipa. 

Och lipade gjorde jag kraftigt när jag såg Sofias Änglar igår. 
Tänk vad snabbt livet kan ändras. 

Träffade en jobbarkompis för ett tag sedan som livet ändrades snabbt för. Hon sa just att ta vara på livet och varandra. Man vet aldrig hur morgondagen ser ut. Sant. 
Men varför är vi så dåliga på att leva här och nu??!!
 
När jag är klar på gymmet blir det hem och skriva krönika sen göra lunch. Fixa sig och så ska Emma och jag in till stan och ha mammaEmma mys. Hon vill gå på TGR, HM och BR. Hon har sparat pengar och ska handla lego. 
Sen blir det en fika innan vi åker hem. 
Mys ❤

Hoppas på att få besked från Linköping denna veckan. Jobbigt att vänta. 

Ha en bra dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar