torsdag 30 april 2015

Humorgalan

Gråter...klarar inte att se när barn far illa. Den undernärda lilla tjejen som dom visade nyss fick mig att gråta floder. Skämdes nästan över över att vara proppmätt på pizza. 
Skönt att flickan fick lite hjälp. Och att hon verkade ha en kärleksfull mamma. 

Är glad att jag är världsförälder. Det är det minsta jag kan göra. Vill göra så mycket mer. 


Nu ligger vi i soffan. Mätta på pizza. 
Vi var ute o åkte en runda och kollade majbrasan från bilen. Den på Skälby och nere vid slottet. 
Sen hämtade vi pizza. Har ätit och nu soffhäng. 

Det har varit en soft dag. 
Gymmet. Körde styrka. 
Lagade lunch.
Lite trädgårdsfix 
Satt på den inglasade, lyssnade på regnet och skrev krönika. 
Stack ut och sprang. Var rätt snabb idag. Och en av km sprang jag på 5.05 tempo. 
Dusch
Och sen brasa

Jag är trött och kommer nog knappt orka se hela Humorgalan. 

Emma mår bra. Ingen feber alls idag.
Skönt. 

Nu ska jag gråta lite till...

Alla barn har samma rättigheter och lika värde.  ❤️



Sonen grät tydligen oxå. Av en helt annan anledning hehe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar