fredag 1 maj 2015

Regn

Ibland är det skönt med regndagar. Då kan man med gott samvete bara ligga inne o göra ingenting. 

Hade en hemsk natt. Örat strulade. Emma bökade. Hon kom in till oss. Hon bars in i sitt rum igen. Hon kom tillbaka igen. 

Jag hade sjuk klåda på benen. Fattar ingenting. Har kliat i flera dagar nu. Vi har inget nytt tvättmedel. Och det är inga prickar el så. Bara kliar galet mkt. Jag river typ sönder benen. 
Och dålig sömn resulterat i yrsel. Så på köpet blev jag yr med. Härligt. 

Vid 7 imorse gick jag upp o la mig på soffan. Kollade Nyhetsmorgon o åt frukost. 
Dom andra tog sovmorgon. 

Jag har besökt gymmet. Körde bara kondition idag och lite mage. 

Jag har tvättat alla plädar som vi har ute på sommaren. 
Vikt kläder o lagt in i garderober. 
Nu har jag intagit ryggläge på soffan. 


Imorgon ska det tydligen oxå regna. Så det blir nog rätt soft då med.
Och så ska vi till Öland och svärmor en runda. ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar