måndag 11 maj 2015

Snabb

Jag vaknade yr vid 4. Somnade om. Kraftigt åksjuk i morse. Illamående och fick hasa mig fram för det kändes som att  hela huset gungade. 

Lite vila sen mådde jag bättre. Väldigt soft morgon och förmiddag. 

Mitt ena öga har flippat ur totalt. Ser suddigt hela tiden. Det liksom flimrar. Särskilt om jag tittar åt sidan av synfältet. Vad fanken händer?
Superläskigt. 

Nu tar jag en kaffe i solen. Har sprungit. Sprang 5 km. Jag är nöjd. Börjar känna mig snabb. Och stark. 
Ska springa 5 km nån mer gång sen öka till 7. 
Vill klara milen igen. Och jag ska klara det på under timmen. Helst 50 min. Men det är väl omöjligt. 
Nä. Inget är ju omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längte tid hehe. 




Mina löparbrallor är grymt sköna. Sitter som en smäck på benen. Klistrade typ

Vill kunna börja gymma igen men tummen och handleden känns sådär. Likaså bak i skuldran. Spänd och öm. 

Inte svullen längre men har som en knöl vid tumbasen. Får se vad läkaren säger. 
Längtar efter att köra lite styrka. 

Nu ska jag njuta av solen en stund. 
Skönt. 
Men allvarligt. Ska det blåsa varenda dag eller? 

#gnällmalla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar