onsdag 6 maj 2015

Läskigt trött

Har nog fått för mycket frisk luft idag, och kanske gör värktabletterna sitt, men jag är så sjukligt trött. Kan nästan stå och somna. Känner mig ofokuserad och disträ oxå. 

Har grejat en del idag. Men jäklar vilken tid allt tar när man gör allt med en hand. 
Har städat Emmas lekstuga och plockat lite i garaget. 









Hittade en gammal låda i garaget. Jag var snabb med att rädda den från att kastas. 
Kom på en idé. Den funkade att ha blommor på istället. 



Blev ganska fint. 

Jag har tagit lite pauser i solen. Skickat in min krönika. Som kommer handla om att följa sina drömmar. Om att våga mm. 
Emma tog med en kompis hem efter skolan. 
Jag tog en pw på 4 km och var även i affären. 

Lagade mat. Emma beställde köttbullar, sås och potatis. 

Patric och Tilda kom på en kaffe. 
Vi kollade på gamla kort. 

Jag för tio år sedan. 


#tamigtillbaka

Vi planerade även en del trevligheter i sommar.   Kul. 
Jag är lite rädd för att planera. Vet ju inte hur jag mår. När OP bli osv. Men jag kan
inte bara gå och vänta. Måste planera och ha saker att se fram emot. Måste fortsätta leva. 

Ikväll har jag tagit ett långt bad. Packat väskan för imorgon. Vill inte alls till sjukhuset. Så less. 
Men...jag försöker intala mig själv att jag ska på spa. På rehab typ haha
Vila upp mig lite. Njuta av lugnet o tystnade 
Och försöka överleva tristessen. 

Nu ska jag se färdigt hockeyn. Sen sova. Sova sova säng säng säng. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar