torsdag 7 maj 2015

ÖNH

Ja. Då var man här, på ÖNH, igen. 
Har haft en skön ,soft dag. Bara vilat. 
Behandlingen gjorde dock svinont. 
Hade blivit nån hinna av nåt gegg vid trumhinnan som läkaren stack hål på AAAAAJ 
sen suga rent o greja

När han sprutar in "giftet" är det sjukt obehagligt. 
Som att peta till sig med en tops för långt in i örat så det gör ont. Fast detta onda sitter i en lång stund. 
Jag kramade en sköterskas hand så hårt så hon är säkert öm nu. 

Men dom är helt fantasiska här på ÖNH. Trevliga , goa och glada. Och väldigt omhändertagande. 

Hade först ett rum men fick sen byta till ett eget rum. Lugnt o skönt. 

God mat har jag fått. Till middag valde jag bakad potatis mer laxröra. Mmmm...

Och nu ikväll fick jag kvällsfika "på" sängen. 
Lyx!



Har inte tagit nån fika idag. Trots att goda efterrätter och fikabröd har erbjudits. 
Har inte haft godis med mig denna gången heller. 
Bara lite nötter. Bra Malla!
Kan Emma så kan väl jag.


Kollar hockeyn men ger upp nu. 
Står 2-2. Stänger av, somnar och hoppas på att jag vaknat imorgon o får läsa att Sverige vann!


Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar