söndag 17 maj 2015

Familjeråd

Nu har vi precis haft Familjeråd. 
Det har vi på söndagar. Alla får en chans att prata. Vi avbryter inte varandra. 
Vad har varit bra under veckan som var? Vad var mindre bra? Vad ser vi fram emot under veckan som kommer? Osv
Vi skriver ner det som sägs. 
Väldigt bra faktiskt. 



Det blir prat, ibland allvar men mest skratt. Och framför allt så lyssnar man på varandra. 

Igår var jag på gymmet. En runda på Öland. Stackars svärmor har skadat knät ❤️
Emma och jag var på stan. Fikade med Patric, Amanda och Kim. 

Helena kom på en kaffe. När Micke kom från golftävlingen ( som han och Gotte vann ) så gick hon och jag en lång pw.
Prata och gå snabbt är ingen lätt kombo. Jag fick andnöd. Hehe 

Sen åkte familjen och hyrde film och hämtade mat. En "familjehemmakväll".
Vi såg Yoko och vi både skrattade och grät. 
Du är känslig mamma sa Emma ❤️

Bra film och vi ville alla ha en egen yeti.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe. Åka till gymmet sen fixa Emma för kalas i bowlinghallen. 

När hon är där ska jag städa. 

Solen skiner men som vanligt blåser det. 
Fast det här kan ändå bli en väldigt bra söndag ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar