fredag 22 maj 2015

Fredagsmys

Jag har inte bloggat på ett par dagar. Har varit skönt. Funderar på att sluta blogga. 

Vad har hänt dom här dagarna da? 
Gymbesök. Pw. Soffhäng. Yrsel. Pärlat. Ja och allt det där vanliga man gör varje dag. 

Vi har träffat lill-kusinen Hjalmar. 





Emma har haft simskola och dans. Det var sista dansen. Bara uppvisning kvar nästa vecka. 
Och simningen går super. Ett par gånger kvar bara på denna omgången. 



Idag startade jag dagen med gymmet. Vidare in till stan och optikern. Nu är glasögonen beställda = fattig. 

Jag fikade med Patric på Espresso house. 
Tog en pw när jag kom hem. 
Hämtade Emma och en kompis följde med hem. Dom lekte ute i trädgården i 2 timmar innan jag ropade in dom för mat. 
När kompisen gick hem tog Emma och jag ett skumbad. 
Vi ställde in en stol ,och hade som bord, med lite gott på. 


Idag var min krönika i tidningen. Den handlade bla om när man ska våga låta sitt barn cykla till skolan/kompisar själv.

Idag har jag även testat en förbannat god kvarg. Kokossmak. I like. 


Imorgon blir det en "fixa presenter"-dag. Många födelsedagar i maj. 

Sen är vi bjudna till Sara , Patrik och Theo. Det ska bli mysigt. ❤️

Nu går ögonen i kors. Tröttast.se

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar