tisdag 5 maj 2015

Ont det gör ont...


Ramlade ju igår. 
Har knappt sovit inatt pga av smärtan.
Vaknade lika öm och svullen. 
Kunde inte röra tummen. 
Ringde VC
Gick dit. 
Skickades till röntgen

Ingen fraktur. Pjuuuh!
Men stukning, blödning, nåt med tumbasen, senor och annat skit. 
Så en skena och bandage som skydd. 
Värktabletter och återbesök. 


Svårt att se hur svullet det är kanske. 


Hej hopp vad kul mitt liv e. Tjohooo vad bra jag mår. Not!
Jag får fanken bara försöka skratta åt eländet. 


Men jag gråter inombords. 
Fast...mitt i allt elände när jag satt och tyckte synd om mig själv så kom posten. 
Paket till mig. 
En MK-väska från Lotta
Hurra vad glad jag blev. 
Precis min stil. Passar mig perfekt. 
Jag älskar den...och Lotta. 




Tack ❤️

Fick oxå en rolig inbjudan. Superkul. Dock kan den ställa till traditionellt midsommarfirande. Dilemma. 
Fast vem vet hur min midsommar blir. Hur jag mår då? Operation osv. En dag i taget...

Nu i em gick jag ut och gick en lång pw. 

Lite mer än 5 km. Kände mig ledsen. Behövde andas. Så less på mitt liv. 
Inte en jäkla hel vecka får jag bara må bra och vara fri från dropattacks , gung eller yrsel. Inte en enda vecka. Jag skriker snart rakt ut. Gaaaaaaaah!

Upptäckte även ett härligt blåmärke nere vid ryggslutet / svanskotan efter fallet igår. Härligt!

#mörbultad


Tycker så synd om Emma. Försöker att inte visa henne så mkt men hon blir så rädd när jag ramlar och slår mig. Vaktar mig som en hök hela tiden. Idag ville hon inte ens gå till skolan 
Det gör ont i mig.

Idag har vi umgåtts o myst hela dagen. 
Micke och hon drog till bibblan och skulle låna en film. Emma ville se Rasmus på luffen. Den fanns inte så dom kom hem med alla avsnitt av Barna Hedenhös ( julkalendern ) 
Så vi har betat av några avsnitt nu i em/kväll. 
Åt t o m middagen framför tvn. Tisdagslyx. Och så mysigt att hänga med vår härliga lilla tjej. ❤️

Blir så trött på att jag inte kan gymma nu. Jag som hade kommit igång så bra. 
Men jag får ut o springa istället. 
Så imorgon blir det en liten joggingrunda. 

Nu lite glass och ett avsnitt av Parneviks. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar