torsdag 28 maj 2015

Secret and lies

Ni såg väl den nya serien på 5:an? Secret and lies, riktigt bra!

Idag lämnade jag Emma i skolan. Körde ett hårt pass på gymmet. Börjar känna av träningsvärk i ben o rumpa. 

Efter lunchen blev det lite pärlande och fix här hemma och sen så drog vi till simhallen. 
Gick superbra för Emma. Hon har lärt sig snabbt och simmar bra. 
Kanske blir en liten simmerska av henne. 
Hon älskar verkligen att bada. 
Och framför allt att dyka och simma under vatten. Eller att flyta på rygg. Det är oxå en favorit. 

Efter simhallen åkte vi mot Malkars för dansuppvisning. Ååå dom var så duktiga tjejerna. Jag blir alltid lika lipig. Stolt mamma. 




Mamma och Amanda var oxå med och tittade. Och sen drog vi till McD och käkade lite. 

När vi kom hem tog jag en pw. Sen la vi oss i sängen och läste. Vi har börjat läsa en spännande bok som heter 
Vampyren. Idag läste Micke och jag och Emma lyssnad. Liiiite läskig ibland så Emma kramade min hand hårt. 
Men hon vill ändå att vi ska läsa och än så länge verkar hon inte ha fått mardrömmar iaf. 
Och för den delen så är det ju en barnbok. 

Nu ikväll har jag varit lite gungig. Skulle sy på spets på förklädet jag håller på att sy om ( var ett lucianattlinne ) till sekelskiftsdagen som Emma ska på med klassen. 
Men jag klarade det inte. Helt omöjligt att fokusera. Mådde illa. 
Intog ryggläge och nu har jag sett den nya braiga serien och är på väg in i säng. 

Natti natt

Imorgon fyller min älskade "lille" son år. ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar