fredag 15 maj 2015

Solig fredag

Igår var Micke och spelade golf så Emma och jag hade en mysig förmiddag själva.  


Vi skulle åka till gymmet. Hon ville välja kläder själv... Jag väntade och väntade. 
-Emma, vi ska bara till gymmet sa jag
-Ja jag vet. Men jag vill ändå fixa mig sa hon så

Haha. Detta barn. 


Vi var på gymmet nån timma. Cyklade förbi mamma o pappa och fick fika. 
Hem och satt i solen lite. 

När Micke körde till jobbet åkte vi till Fam Hultén med honom. Där blev vi bjudna på 
mycket gott att äta och dricka och barnen hade väldigt kul. 

Patric och Tilda hämtade oss och körde hem oss. Dom köpte med godis och så hängde vi framför tv och såg sista perioden i hockeyn. 
Emma och jag tog inte en godisbit. Trots att jag ville tröstäta ( Sverige förlorade)
Emma är så duktig med att köra godisfritt 

Mysigt att hänga med ungdomarna. Höra på deras framtidsplaner. ❤️

Jag la mig tidigt igår och känner mig utvilad idag. 
Har hunnit med gymmet. Fixat i trädgården. Gjort lunch. Emma satt ute och ritade förut. Skönt. Då vet man att sommaren börjar närma sig. 



Nu har Emma och Micke åkt till Öland. Jag ska njuta av solen en stund innan jag tar en pw. 

Ha en härligt solig fredag ☀️
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar