onsdag 6 maj 2015

Underbart

Att vakna upp till sol gör livet så mkt enklare. 
Hur jobbigt saker än är runt omkring så känns det på nåt vis mindre betungande. 
Jag får mer energi. 

Tog en värktablett igår och har sovit bra inatt. 
Känner inte så mkt av tummen och handleden just nu. Skyddet gör sitt. 
Men jag sprang i morse och då kände jag av nere i ryggen där jag slog i. 
Samt längre upp i ryggen/skuldran. Sträckte mig nog i fallet. 

Hur som helst så bestämde jag mig för att ut o springa. Eller rättare sagt jogga. 
Tänkte 4 km. Tog det lugnt 2 första km sen ökade jag tempot lite och jag sprang tillslut 5 km
Jag känner mig nöjd. 



Gjorde mig en smoothie som jag nu har avnjutit i solen. 

Vilket härligt väder. Ska ta lite kaffe nu. Sen blir det trädgårdsfix och rensa o städa Emmas lekstuga. 

Ååå vad jag älskar sol.
Ni smörjer väl in er?
Jag är livrädd att bränna mig. Har blivit alldeles nojig efter att jag opererade bort hudcancern i pannan. 
Smörjande in Emma imorse med. Hon fattade ingenting. 
-Är det sommar nu? sa hon. 

Inte sommar, men solen bränner ändå. 


Nähe. Nu ska jag passa på att njuta av solen lite. ☀️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar