lördag 2 maj 2015

Legolarv


Jahopp. Den här lördagen susade förbi snabbt. 

Idag har det gått i ett. Vi har hunnit med lite av varje.

Gymmet. Intervaller och mage. 

Mc Donalds.

Karuseller ( Emma blinkade och la huvudet på sne och pappa MU kunde inte säga nej )

Jag var inte alla sugen på att åka. 
Sitter ju liksom fast rätt ofta i en virvelvind. 
Virvelvind med extra snurr om man sä. Typ klippkort på tivoli. Så tur att hon kunde charma pappa. 

Maxi

Powerwalk

Legobygge. Emma gjorde sig en legolarv.
Och så byggde vi ett spa.  

Ölandstripp 

Soffhäng. 

En bra dag men jag är trött. Har sovit extremt dåligt inatt. Förbannade öra!
Vissa dagar är sämre än andra. Idag är det tur att vi har haft lite att göra så jag har haft annat att tänka på. 

Jag känner mig helt slut i knoppen... och kroppen. Tror jag ska ta en vilodag från gymmet imorgon. Och på måndag hinner jag inte träna så då blir det oxå vila. 

Söndag imorgon. Helgerna går så snabbt. 
Sen ny vecka. Ingen vecka jag ser fram emot. 
Måste ju läggas in igen. 
Ok, det är helt ok på ÖNH men nu är jag så jävla less på skiten. 
Får panik bara jag tänker på det. Och vill gråta...

Men men. Bättre att spara på tårarna tills dom verkligen behövs. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar