onsdag 15 april 2015

Smoothie

Jag har börjat missbruka smoothie. Är helt besatt. Lööv it. 
Men det kunde ju varit värre. 
Vaniljkvarg, utan tillsatt socker, och jordgubbar kan ju ändå vara ok att vara besatt av hehe
"En om dagen en bra för magen"


Trots trötthet har det varit en bra dag. 
Varit och fixar present till svärmor.

Gymmet. 

Haft en mysig em med Emma. Vi satt en lång stund och ritade. 
Älskar att sitta så med henne och rita. 
Bara hon och jag. Lugnt och stillsamt och så pratar vi om allt mellan himmel och jord. 
Just nu är det väldigt mkt prat om killar hehe


Nu har jag kört på bra på gymmet ett tag. 
Det händer ingenting på vågen men det har jag förstått nu att det är oviktigt. 
För nåt händer iaf med kroppen. 
Byxorna jag hade på mig idag drog jag på och knäppte hur lätt som helst. 
Förra sommaren satt dom perfekt. 
Det har dom inte gjort på ett tag. 
Det var liiiiiite svårare att knäppa för nån månad sedan. Men nu gick det bra igen. 


Då känner man sig ändå rätt nöjd. 

Och nä...jag blir inte övertränad. 
Eller slutkörd. 
Jag tycker det är skönt på gymmet. 
Gör av med dålig energi. Tänker på annat. 
Och jag SKA röra på mig. 

Jag kör olika övningar varje dag. Och vissa dagar bara cardio. 
Jag gör inget jag inte orkar el klarar av. 

Just nu är gymmet det enda "roliga" jag har...


Jag vill klippa mig. Börjar bli rejält långhårig. 
Har ju sparat för att jag ska opereras. Vet att det blir ett fult ärr som syns och att jag måste rakas på sidan. Vill ju egentligen veta hur det blir så jag kan klippa frisyr efter det. 
Men jag känner nu att jag vill klippa mig ändå. 


Så här är håret nu:

Funderar på att klippa etapper så att det blir mer en frisyr. Eller page?
Kanske slinga det lite. 

Jag vet inte...vad tycker du?

Här är lite olika frisyrer jag funderar på







Dom här två är mina favoriter:



Nu ska jag gå och lägga mig. 

Tröttkeps. 


Gonatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar