torsdag 9 april 2015

Aj!

Startade dagen med 4,3 km pw innan frukost. 
Åt frukost. Sen fortsatte jag städa på inglasade altanen och plockade även fram utemöblerna. 
Nu börjar jag känna hopp om att det faktiskt är vår. Och att sommaren inte är allt för långt borta. 




Fikade ute i trädgården. Lapade sol. 

Drog till gymmet. Mötte upp syrran och hennes dotter och så fick dom testa på att gymma. Emma lekte i lekrummet. 
Jag körde lite men orkade inte så mkt. Tung i huvudet och tryck i örat. 

Hem och plockade och fixade lite. 

Ramlade. BAAAM!
Mitt framför ögonen på Emma. 
-Mamma det kommer blod. 

Och ja. Det kan man nog sä att det gjorde. Från både näsa och mun. 
Aj!
Stackars Emma. Hon såg livrädd ut. 

Jag blev oxå livrädd men försökte hålla masken för hennes skull. 
Torkade av blodet och höll tillbaka tårarna.



Svider så in i ... i munnen :(

Nu har vi haft soffhäng och myst lite. 
Emma fick vara uppe lite längre. Hon har påsklov. 
Vi kollade på trolleriprogrammet på 4an. Jäklar vad dom är duktiga. Vi fattade ingenting. Hur fanken gör dom?!

Jag är trött. Känner mig lite skakis efter fallet
Kommer aldrig vänja mig. 
Ska snart lägga mig. 
Ska till gymmet imorgon bitti med mamma och syrrans dotter. 

Natti ❤

Pssst. Imorgon kommer min krönika igen. Den handlar om att slopa läxor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar