måndag 27 april 2015

Hipp Hurra

I kväll har vi varit på lite kalas. Helena fyller 32 år idag. Värsta ungdomen ju ;)
Barnen lekte o hade superkul så vi kom hem sent. Blev dusch o säng direkt för Emma. 

Jag softar framför tvn nu. Ingen bra dag med örat idag. Låter hela tiden och slår lock var o varannan minut. Tröttsamt. 
Vaknade lite gungig i morse. Inte så farligt. Men det kändes verkligen som att vara på en gungande båt. 
Skulle åkt till gymmet efter att ha lämnat Emma men Micke fick lämna henne och jag vilade en stund. 
Åkte till gymmet lite senare. Sen var mamma o jag på Ikea o tog en fika. Och så var vi även en runda på Netto. 

Jag gick en pw innan jag hämtade Emma. Sen slappade vi i soffan innan vi åkte på lite kalas. 

Nu sover Emma men hon vaknade till nyss av en hemsk hostattack. Och jag tyckte nästan hon kändes varm. Men kan det flyga på så snabbt?
Hon somnade gott igen iallafall. Hoppas hon slipper bli sjuk. 

Imorgon ska jag, mamma, syrran, Patric o Tilda på ett event på Kvasten. 
Kl 8 börjar det med väldigt bra erbjudande. 
Shop til you drop!

Sen kommer en annan syrra hit på lunch o fika.
Och så ska jag med hennes dotter till gymmet på em. 

Fullt ös ;)

Känner mig sjukt trött så det får nog bli ett dyk ner i sängen omedelbums. 

Natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar