onsdag 8 april 2015

Trögstartad

Inatt vaknade jag av huvudvärk från h-vetet. Och i örat hade jag en trasig högtalare. Som knastrade o brusade. 
Låg vaken länge innan medicinen hjälpte och jag somnade.
Idag är jag trött. Känner mig som en urvriden disktrasa. 
Och suset i örat kvarstår. Blir galen snart.
Är rädd att jag typ i sömnen ska gå upp och skära av mig örat. Asså, kan sånt hända? 

Har ätit frukost. Dricker kaffe. Sitter i träningskläder. Försöker få rumpan att lyfta sig från stolen och dra iväg till gymmet. 
Men det känns motigt idag. 

Men men. Bara att göra att. Ingen gör det åt mig.  

Sen blir det lunch på Ikea och så äntligen fixa inglasade altanen. Mitt favoritrum i huset. Och det som jag kommer sakna mest när och om vi säljer huset. 

Ha en bra dag. Nu jobbar vi fram våren. Hepp hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar