tisdag 7 april 2015

Sparlåga

Gungig och trött. Ligger på soffan. Orkar inte röra mig. Vill förflytta mig till sängen men orkar inte. 
Ilandsproblem. 

En ganska bra dag. Har dock varit väldigt trött. Och både kropp och knopp har gått på sparlåga. 
Susar i örat och jag känner bara allmänt ur form. 

Men har iallafall haft en mysig stund på stan med världens finaste. 
Hon köpte lego för pengar hon har sparat. 
Så när vi kom hem satt hon nästan 2 timmar och byggde ihop allt.


Jag fyndade byxor med häng på H&M för 99:-  

Supersköna!

Har pärlat lite ikväll. 
Men mest bara softat i soffan. Emma har lekt med sitt lego och jag har legat o tittat på. 

Imorgon står det gymmet, Ikea och städa inglasade altanen på schemat.
Dax att inviga den för en sittning snart.

Nähe. Nu får jag hasa mig in till sovrummet. Min kropp skriker efter sängen och att soooooova. 

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar