tisdag 14 april 2015

Sorgligt

Jag trodde Emma skulle sova oroligt inatt med tanke på Sigge och så men hon har sovit bra hela natten. När jag väckte henne i morse låg ett kort med henne och Sigge på kudden. Lilla gumman ❤

Vi läste en saga igår innan hon skulle somna. Jag valde medvetet en rolig för att hon skulle få skratta o tänka på annat en stund. 

Jag känner mig oxå ledsen. Måste ta tag i buren och städa rent den. Men jag orkar faktiskt inte än. 
Det vara "bara" en kanin tänker säkert många. Ja. Men det var vår kanin. Min lilla bebis. 
Det känns så sorgligt...

Idag känner jag mig konstig. Lock för örat och ett jäkla susande. 
Trött o tung i hela kroppen. 

Ska till gymmet en runda nu. Gör så mycket jag orkar och kan. 


Ett stort grattis till svärmor och lill-kusinen som fyller år idag. Hipp hipp hurra! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar