onsdag 29 april 2015

Objudna gäster

Pw innan frukost är bra och faktiskt rätt skönt. 
Gick upp och ringde skolan och sa att Emma är sjuk. Sen tog jag en pw. 
Nu sitter jag i lugn o ro och dricker mitt kaffe och läser tidningen. Lyssnar på Mix Megapol.
Jag kan verkligen asgarva högt när jag lyssnar på dom. Bästa! 

Emma sover än. Förstår det. En jobbig natt. Hon var kokhet och hade svårt att sova. Hon kom in till oss och la sig. 
Sen hon kom in vid 04 har jag inte sovit många minuter.  
Det känns. Jag är helt mosig i huvudet. 

Och antingen har Emma smittat mig, jag är snorig och har huvudvärk, eller är det örat och bakterier igen. Misstänker att det stökar runt massa objudna gäster i örat för det geggar o rinner igen. 
Jag skulle ringa om det blev så men
jag orkar inte.
Jag är så less på läkare o sjukhus och jag skiter i vilket just nu. 
Dessutom ska jag läggas in nästa vecka så dom får kolla på det då. 

Jag har ändrat min träning lite senast tiden. Mycket mer HIT. (Högintensiv träning ) och äntligen känns det som att det börjar hända grejer. 
Både med vikt. Kropp. Kondition och styrka. Jiiihaaaa!

Men idag blir det vila från gymmet. 

Nu ska jag snart till stan o fixa en grej. Och när Micke åker till jobbet blir det sjukismys med Emma. 
Popcorn o film. 

Ha en bra dag. ☀️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar