tisdag 17 mars 2015

Lönesamtal

Bra dag idag. Bara det gamla vanliga som trötthet o suset i örat, men annars en bra dag. T o m humöret har varit på topp. Ja visst är det otroligt. Plötsligt händer det hehe. Älskar dessa dagar. 

Frukost. Lämna Emma. Gymmet. Bandet 40 min. Skulle ha kört lite gym men började prata med Stefan som jobbade där. Sa vad jag ville förändra på min kropp ( bort med magen och valkarna på sidan, bort med gäddhäng och sladdriga lår )och så fick jag lite nya grejer att testa. 
Jag testade att göra chins. Maj gadd. 
Fast med gummiband då men vad kul det var. Och jag klarade det. 
Fick lite andra övningar i "buren" och även med bollen. Så imorgon ska jag dit o testa övningarna. Tjoohooo. 

Efter gymmet tog jag en proteindrink ute på trappan i solen. 
Fixade mig. Iväg på lönesamtal. Trodde det skulle gå snabbt men vi pratade en timme. Väldigt trevligt. 

Hämtade Emma. Handlade. 
Tog en pw på 4 km innan MU drog och jobbade. Bakade en glutenfri kladdkaka. Inget svårt alls. Bara att köpa färdig mix hehe
Syrran har glutenallergi ( glutenintolerans )
Och hon och lillkusinen skulle komma på fika så jag var ju tvungen att fixa nåt som vi kunde fika på.



När syrran gick färgade jag håret. Jag gör det alltid själv och har hittat bästa färgen. Blir så jäkla bra. Först tar man halva krämen i hårbotten och där det finns gråa hår. Har det i ca 20 min. Sen häller man i ett serum i resten av färgen och kladdar i hela håret. Efter 10 min skölja ur allt, sen i med bra efterbehandling. 
Så jäkla bra. Gråa håren försvinner och håret blir fräscht. 
Jag tar alltid en ljusare nyans för jag vill ha min naturliga hårfärg. Gillar inte när det blir för mörkt. Jag ser så "hård" ut då. 

Men denna är verkligen super 



Idag blev jag taggad på instagram av min lillasyster Amanda som hade "nominerat" mig i en tävling. 
Jag blev så himla glad. Och rörd. Det spelar ingen roll om jag vinner. Hennes omtänksamhet är en vinst i sig för mig. Så skönt att veta att någon förstår att den här sjukdomen är ett enda stor kämpande för mig. 
Tack Mandy. Love you ❤



Visst är hon söt? Lik mig va? Haha, I wish. 

Nu tar jag ett bad. Sen blir det soffhäng med Emma en stund. Och kvällsfika framför SOS sommar. Vårt favvoprogram. Haha 

Imorgon gymmet. Utvecklingssamtal. Lämna Emma hos Patric sen iväg på trevligheter. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar