söndag 8 mars 2015

Status 12

Nu sitter jag ute med kaffe, melon och en bok. Ska börja läsa Status 12. Bättre sent än aldrig. Började läsa på den för ett tag sedan. Men suset i örat o det här jäkla gunget i huvudet gör att jag har svårt att fokusera. Men jag älskar att läsa och tycker det är enormt avkopplande så idag tänkte jag ta tag i det. 

Fy bubblan vad jag älskar solen och känslan av VÅR. 
Äntligen. ☀

Vaknade pigg och utvilad idag. Gick in och kröp ner hos Emma. Låg länge och
gosade och pratade om allt mellan himmel och jord. Älskade barn ❤

Anders, Ebbas pappa, tog en så fin bild på henne i stallet igår. 


Efter frukost tog jag det lugnt en stund sen drog jag till gymmet. 
30 min intervaller och så körde jag benövningar. 

Hem och lagade lunch. 

Och nu sitter jag ute och suger i mig energi. Soooooool. 

"Just idag är jag stark. Just idag mår jag bra..."







Nu ska jag bara njuta och göra ingenting mer än att försvinna in i Status 12.
Om ett par timmar kommer Amanda och Kim hit. Mys ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar