lördag 28 februari 2015

Jag har en pojkvän

Emma är så lycklig. Hon har en pojkvän. Theo ❤
Hon gjorde high five med Patric och Tilda förut och jublade över att hon har en pojkvän. 
Innan hon somnade ikväll skrev hon ett kärleksbrev till honom. 
Och så letade hon fram en liten grej hon ska skicka med i brevet hihi 
Dom är så söta. 
Hon längtar efter att få träffa honom nästa helg. 

-Mamma, kan du smsa Sara och fråga om Theo och jag är ihop på riktigt. 

Theo sa ja. 

Haha. Underbara ungar ❤

Mello ikväll. Vi röstade. Jag hade rätt på båda som gick vidare och dom till andra chansen. Måns var grym. 
Han och Jon kommer "slåss"i finalen. 

Emma röstade oxå 



Mysig kväll. Men nu är jag trött. Och känner mig mörbultad. Öm i hela kroppen. 
Nu får jag inte springa mer säger Patric. 
Jag blev faktiskt rätt rädd idag. Tänk om jag hade haft full fart när jag ramlade. 

Men fan..jag orkar inte gå runt och vara rädd längre. Måste ju kunna leva. 

Imorgon tror jag ändå jag ska ta mig till gymmet och bara köra lite armar o mage. 
Sen blir det vila några dagar eftersom det blir sjukhus och ryggläge för mig mån-tis. 
Så segt. 
Men jag får väl se det som "rehab". Inga måsten. Bara vila. Få mat och fika serverad. Se serie på paddan och bara softa. 

Natti natt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar