söndag 15 februari 2015

Kärlek

Jag känner mig trött efter en sen natt.
Men är otroligt glad och lycklig. 
Igår hade Patric ordnat en överraskningsdag för Tilda. 
En hel dag på stan med klippning, sminkning och nagelfix. 
Hon trodde det var en Alla hjärtans dag present. 
Sen hade han bokat bord på Larmgatan 10. Han beställde in en flaska skumpa och dom skålade lite. 
Sen friade han. 

Hon blev så glad och rörd. Efter en stund dök vi andra upp. Vi ( Jag, Micke, Patrics pappa och tjej, Tildas mamma, pappa och syster, Tildas moster, hennes man och deras dotter )hade setts innan för en fördrink. 
Tilda blev så förvånad när vi kom. Och glad. Tårarna bara sprutade. 
Sen satte vi oss tillsammans och hade en väldigt trevlig sittning. God mat ( godaste köttbiten jag ätit tror jag ) och dryck. Mycket skratt. Mycket kärlek. 


Jag är väldigt glad och stolt över min fina son. 
Det är hans pappa oxå 

Är så glad för Patric och Tildas skull ❤

Sen vidare till Tildas syster Eve på en väldigt rolig efterfest.







Två familjer blev en ❤

Och bröllopet blir i Thailand i November. ❤❤❤


Idag har varit en väldigt lugn dag.
Ulla och Ingemar var och lämnade Emma. Hon hade sovit på Öland. 
Så vi tog en fika när dom kom. 

Micke drog och jobbade. Ikväll har jag haft sällskap av Patric och Tilda. 
Mysigt ❤

Nu blir det soffhäng! 

Igår hade jag en byxdress på mig. Blommig. Gillade den verkligen hur mkt som helst. MEN...jäklar vad jobbigt när man skulle gå på toan!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar