torsdag 26 februari 2015

Öronbrus

Vaknade rysligt trött idag. Varken kropp eller knopp ville komma igång. Tog ett tag att vakna till liv. Och så fort jag fick lite energi åkte jag gymmet. Körde intervaller 15 min. Sen tränade jag armar och mage. 

Lagade Carbonara till lunch. Magiskt gott. 
Somnade på soffan en stund. 
Kollade skidor. 

Sen vidare till simhallen med Emma. Jäklar vad duktig hon är på att , flyta,dyka och simma under vatten. 
Idag fick dom hoppa i från kanten i det djupa. Flyta på rygg. Vända sig på mage sen dom som kunde fick simma in till kanten. Emma kunde ❤

Efter simhallen blev det ett besök på McD
En runda in på systemet för helgens trevligheter. 
Vidare till Malkars. Jag på crosstrainern. Emma på dans. 
Vidare till Modehuset för att köpa skor till Emma. Ett par silvriga sneakers ;)

Hem. Kvällsmacka och mys i soffan en stund innan det var sängdax för lilla dykartjejen. 

Jag ligger på soffan nu. Somnar snart. Brusar nåt galet i örat. Hade jag inte varit så trött så hade jag nog blivit tokig. Nu orkar jag inte reagera. 
Snart ska jag läggas in igen. Bläää
Ser inte fram emot det men men...bara att gilla läget. 

Imorgon är det fredag...igen. Krönikan handlar om uppfostran, att säga åt andras barn mm

Natti natt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar