torsdag 19 februari 2015

Indoor

Ikväll har jag varit på en indoorpass. Så jäkla kul. Jag orkade. Kanske inte lika "stark" som innan. Blev verkligen helt slut. Men jag gjorde det. Har inte riktigt vågat boka mig på det innan. Ifall jag inte skulle klara det. Men va fanken. Vad är det värsta som kan hända? Att jag får avbryt passet. 
Hade svårt att "jogga" på crosstrainern. Då ska man springa utan att hålla i sig. Då kände jag hur jag svajade. Men då höll jag i mig lite. 
Så det gick kanon! Längtar efter nästa pass. 

Emma var hos syrran under tiden. 
Efter gymmet åkte vi hem och hade popcornmys framför tvn. Vi kollade på Ninja Warriors. Hennes favvoprogram. 

Jag känner mig mör i kroppen och härligt trött. 
Ska somna tidigt ikväll tänkte jag. 

Pw innan frukost imorgon. 

Imorgon ska vi på disco. Lunchdisco hehe 
Det kanske vore nåt för oss vuxna? ;)


Natti natt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar