måndag 9 februari 2015

Sol sol sol

Så förbannat skönt med sol. 
Helt underbar dag. 
Känner mig glad. Trots att jag tyvärr ramlade igår och är lite mörbultad. 
Sälen utanför Knutssons. 
Pinsamt? Typ...
Hatar dropattacks 

Och dagen idag började inte så bra.
Yr och kräkig. 
Tryck över örat. Kände mig nästan svullen på vänster sida av ansiktet. 
Huvudvärk. 
Fuck Menierés

Gick över efter lite vila. 

Pärlade lite. 





Gick en pw. Skickade en paket till Lotta i Sthlm. 
Köpte en bok till henne som man kan öppna och ha saker i. Så fin. 
Har en likadan. 





Satte mig på trappan ute och tog en fika. 
Älskar sol 



Kvällen har varit lugn. 

Emma valde middag idag. Lax. 
Hon hade potatismos till. Jag broccoli  
Och Micke tog köttbullar istället för lax. 
Han har inte lärt sig att äta lax än hehe


Har skrivit lite på fredagens krönika. 
Har hjärnsläpp... Vad ska den handla om?

Snart Revenge och popcorn. Bästa ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar