torsdag 12 februari 2015

En bra dag

Jag får passa på att andas och samla energi dom dagarna som är bra. 
Vaknade pigg. Har varit pigg hela dagen. Inte gungig alls. 

Har inte gjort många knop hemma. Bara tagit det lugnt. 
Åkte till simhallen med Emma som hade simskola. Jäkla vad duktig hon är på att dyka och simma under vatten.
Sen åkte vi till McD. 
Och så vidare till dansen. 
Medan Emma dansade körde jag 30 min på crosstrainern och  lite magövningar. 

Hem och pärlade lite. 
Till Emma i alla hjärtans dag-present. 


Och så armband till en väns fina döttrar. 

Nu ligger jag på soffan. Börjar bli trött och ska snart krypa ner. 
Är tacksam över att jag har haft en bra dag. ❤

Är även glad över ett paket i brevlådan idag med tokfina saker från min vän Lotta. 

Hon skämmer bort mig ❤

Imorgon kommer min krönika igen. Den handlar om barn, självkänsla, om dom viktigaste personerna i ens liv mm

Läs vet ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar