lördag 21 februari 2015

Lunchdisco

Hoppsan. Detta inlägg om lunchdisco skulle ha kommit upp igår. Typiskt 
Lördag i dag. Kalas för Robbin, systersonen, som har fyllt 16. Nu har jag sprungit 4 km så jag med gott samvete kan svulla framför mello. 


Orkar bara 4 km än så länge men börjar bli lite snabbare. 

Ha en härlig lördagkväll. ❤


Här nedan kommer inlägget som skulle varit igår, fredag:


Vilken kul grej. Lunchdisco på Länsmuseet har vi varit på idag. Kul idé. 
Emma dansade loss. 
Ett par av hennes klasskompisar var oxå där. En av dom ville hänga med oss hem. Men först gick vi på stan och käkade. Tjejerna börjar bli stora o ville ha eget bord. Söta ❤
Micke gick till jobbet och vi tog bussen hem för fortsatt lek här. Då hade dom salong för dockorna. 

Nu har kompisen gått hem o Emma väntar på moster Amanda o Kim som 
ska ta med henne till McD. 
Vilket fredagslyx för lilla fröken Unger. ❤

Jag sitter med en kopp te. Är frusen. Har känt mig frusen sedan jag var ute o sprang en liten runda. 
Orkade bara springa 3 km. Men lite snabbare tempo idag. 
Fast jag var extremt mör i benen efter indoorn igår. 

Ha en härlig fredags och hoppas ni får en 
lugn helg. För oss väntar kalas för systerson, mellomys, gymmet och lite annat blandat. 












Imorse satt Emma och kryssade kläder hon vill ha i HM-katalogen. Hihi


Vår lilla tjej börjar bli stor. Hjälp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar