söndag 1 februari 2015

Söndag

Det har varit en bra dag. 
Jag tog en pw. Stannade till vid affären o köpte korv. 
Hem och grillade ute. Emma hade sin kompis Nina hos sig och Amanda och Kim tittade oxå förbi. 
Korvgrillning och sen kaffe ute. Mys. 







Sen tog vi in Sigge för lite gos. 


Emma och Nina fortsatte att lek och ville vara katter. 
Det fixade vi snabbt. 



Sen följde Emma med Nina hem en stund och jag satte mig och pärlade. 


25 armband blev det idag.

Nu tar jag ett värmande bad. Frusen o snörvlig. 
Ska snart förflytta mig från badet till soffan och under en filt. Och se på En resa för livet. 

Emma är hostig men har varit pigga hela dagen. 
Så imorgon blir det Förskoleklass för henne. 
Och jag får kaffebesök på morgonen. Sen ska jag till Modehuset en runda. 

Imorgon är det en ny vecka och nya möjligheter. 

Kämpa!




Dagens träning/motion: PW 4.5 km



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar