tisdag 17 februari 2015

Date med Mr Grey

En sak jag har lärt mig med denna sjukdomen är att jag inte får må bra eller vara glad för många dagar i rad. Nä det går inte sörru...
Det kan ju vara onödigt. Då kanske jag går runt o tror att jag har blivit frisk. Så BAAM, plötsligt slår det till igen. 
Vaknade yr. Har legat gungig två timmar nu på morgonen. Hade tänkt mig ett tidigt besök på gymmet men näpp...
Nu mår jag dock bättre. 
Sitter med kaffet och försöker "hitta"energi.
Ska till gymmet så fort den ( energin ) dyker upp. 

Innan helgen dök mitt härliga sår i näsan upp. Det återkommer ju då och då. 
Nu har det blivit större och gör vansinnigt ont. 
Gör ont på hela nästäppan. Fattas bara att hela näsan svullnar upp nu oxå. 

Ser fram emot eftermiddagen och kvällen. 
Stan och fika med Emmis. Lämna av Emma hos Eve ( Tildas syster ) som ska passa Emma tills Patric slutar jobbet och tar över. 
Och jag...jag ska på biodate med Mr Grey ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar