måndag 16 februari 2015

Myskväll

Jag tog mig iväg till gymmet. Bandet 30 min med lite intervallsträning. Mest pw dock. 
Körde lite armar oxå. 

Hem och började rensa Emmas garderob. 
Blev lite gungig. La mig på soffan och vilade. 
Kollade reprisen på lördagen mello. 
Robin och Sanna är grymma programledare. 
Bäst låtar gick vidare iallafall. 

Emma och Micke var iväg på Stadsbiblioteket på pyssel. Man skulle göra egna mini mello-figurer. 
Emmas blev så här


Micke drog till jobbet. 
Emma gick till en kompis. 
Jag gjorde mellis till mig själv. Bananpannkakor. Älskar't

Enkelt och gott. 

Det på tallriken är en banan, ett ägg o några hallon. 
Halva bananen o ett ägg i smeten. Sen resten av bananen på med hallon. 

Tog en pw. Men bara 3 km. SVINKALLT!

Nu ska jag gå och möta Emma sen ska vi ha en myskväll. ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar