onsdag 4 februari 2015

Omtanke

Så fort nån är snäll eller visar att dom bryr sig om mig eller tänker på mig så blir jag så "lipig". 
Idag ringde det på dörren. Höll på att missa det först , halvdöv som jag är. 
Men där stod Sara med en sjukispresent till mig. Så himla gullig. 
Kunde inte ge henne en kram för jag ville inte smitta henne. 
När jag hade öppnat paketet blev jag rörd och började gråta. Fick samla mig lite innan jag kunde ringa upp henne o tacka. 
Favoritgodis och tidningar. Tack ❤

Smsade henne ett par timmar senare. Då var Pollyn nästan slut o jag mådde illa.
Hahaha 
Då var jag inte lika glad. 
Men fortfarande väldigt tacksam över hennes omtänksamhet. ❤

Varför är det så svårt att ta emot beröm, vänlighet och omtänksamhet? 
Jag ger hellre... 
Fast det är helt underbart att få lite omtanke när man ligger sjuk och tycker synd om sig själv. 

Feber hela dagen och ryggläge i soffan. 

Att gå och hämta Emma var en pina. Det värker i hela kroppen. Även i fötterna. 

Skickade iväg ett gäng armband 

Jäklar vad det är kul att pärla. Har jag börjar kan jag inte sluta. 
Har inte orkat dom här dagarna men hoppas jag får lite energi snart igen...

Tog ett värmande bad förut. 
Jag har geggiga ögon. Ont i halsen och tryck i örat. Gnisslar i hela huvudet. Är trött o matt. 
Tempen är nu på 38.2 
Den har gått ner iallafall. Har ätit panodil hela dagen. 

Shit vad jag har vilat o sovit dessa dagar. 
Trodde inte att min kropp kunde vara så här stilla. 

Hoppas jag mår bättre imorgon. 

Natti natt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar