lördag 21 februari 2015

Jon

Men hur skön är inte Norrlandskillen Jon. Bästa ikväll. Tror fanken han kan vinna svenska folkets hjärta och ta hem hela skiten i Globen. Kanske hela Eurovison?
Heja Jon!

Vi fick oss ett gott skratt ikväll. Emma sa:
-Men mamma, heter han Jon? Det brukar ju du kalla pappa. 

Åååå ditt jon. 
Hahahahahahaha

Detta barn. Hon är så rolig. 
Härom kvällen när hon hade badat så satt hon sig på golvet inne på toan med handduken runt sig. Hon började gunga fram och tillbaka. Sen sträckte hon fram handen och sa:
-Snälla. Ge mig en peng. Jag är så fattig.

Hon lekte tiggare. Hahaha Knäppis. 

Jag hade behövt springa tre gånger så mycket för att förtjäna allt jag har tryckt i mig här ikväll. Aj! Min mage! :(

Nu kolla på Plura sen hopp i säng. Skiter i att det är lördag. Jag är vuxen o gör som jag vill. Och jag vill soooova! 

Natti ❤

Psst. Ett tips till er som gillar Hunger Games-filmerna. 
Se denna 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar