onsdag 18 februari 2015

Upp o ner

...ner och upp.

Mitt liv, eller rättare sagt jag, är verkligen som en berg-och dalbana. 



Idag är det ner...ner ...ner ...ner. 
Ingen bra dag alls. 

Vaknade på fel sida och vanligtvis brukar det ändras under dagen och bli bättre. 
Det brukar liksom gå "upp" framåt dagen men näpp. Inte idag. 

Har hela dan bara velat gå och lägga mig igen.
Emma och Micke åkte iväg och matade fåglarna vid slottet, sen till Ikea,åt lunch och Emma lekte i lekrummet. 
Då passade jag på att vila en stund. Hem till mamma på en snabb kaffe. Syrran var där. Tycker synd om henne. Hon fick veta idag att hon är glutenintolerant. Jobbigt att bli det i vuxenålder. Svårt att ändra vanor. 

Jag gick och handlade lite. Åt lunch. Tog en kortare pw. 
Somnade en stund till på soffan. 

Nu ikväll har jag städat och fixat i Emmas garderob. Emma styrde och grejade med kläderna jag hade slängt ut på hennes säng. När jag tog en paus i rensandet och satt och pärlade lite så kom hon och sa:
-Ta-daaa! Jag har fixat mig. Vad tycks?

Haha lilla sötisen. Hon hade tagit på sig klänning, strumpbyxor, stövlar, jeansjacka, favoritkepsen och så en av mina gamla väskor i handen. 


Min lilla fashionista. Mammas tjej ❤


Jag tog ett bad nu ikväll. Låg nästan och somnade. Förflyttade mig ut till soffan och där ligger jag nu. 
Vansinnigt trött idag. 

Borde kanske gå och lägga mig...
Imorgon är en annan dag. 

Ett av kvällens armband 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar