måndag 23 februari 2015

Scones

Testade att göra scones med rivna morötter och kanel i. Men hjälp vad gott. 
Hade Philadelphiaost och hallonmarmelad på. 





Åt lite väl mycket och för snabbt. Känns som att det jäser i magen nu. Bläää
Ligger proppmätt på soffan och väntar på att Jordskott ska börja. 
Lär väl sitta lika rädd som förra veckan när jag tittade. 

Idag har jag varit på gymmet och kört lite. 
Rensat i källaren. Mamma har hjälpt till att lägga ut kläder på loppissidan. 
Hämtade Emma i regnet. Vi höll på att blåsa bort på vägen hem. 
Har knåpat lite på fredagens krönika. 
Tycker nyss jag skrev en men nu är det snart dax igen. 
Tror jag har kläm på vad den ska handla om iallafall.
Det här med "mina barn och andras ungar". Får man säga till någon annans barn? Accepterar man att sitt egna barn blir tillsagt?

Jag har haft många bra dagar nu. Jag njuter av varje minut. Men är ändå konstant "på min vakt". Livrädd att plötsligt "falla" igen. Både fysiskt och psykiskt. 

Imorgon är jag hembjuden till sonen på middag. Lyx ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar