torsdag 19 februari 2015

Ljus i vårt hus

Ny dag. På bättre humör? Nja. Inte lika trött iallafall. Inte särskilt grinig heller. Mest bara less. 

Sitter och njuter av kaffe, läser tidningen och tittar på dom fina nya ljusstakarna som Lisa och Gustaf hade med i lördags. 
Tur att det finns dom i min omgivning som förstår att man aldrig kan få för många ljuslyktor ;)



"Aj löv dom"! Tack ❤

Emma har en kompis här. Så härligt att höra dom leka. Låter som att dom river källaren men dom sjunger, skrattar och har kul så jag låter dom vara. Vi ska göra chokladbollar snart som vi ska fika på efter lunchen. 

Eftersom Emma har en kompis här så ska jag passa på att städa o fixa lite idag med. 
Känns som att allt bara läggs på hög här hemma. Gaaah! 

Men:
Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete 

I em ska vi till syrran. Hon ska passa Emma medan jag ska köra ett indoorpass. 
Första passet jag har bokat upp mig på evigheter. Kan det vara 1 år?
Ska bli spännande att se hur det går. 

Ha en bra dag 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar