lördag 7 februari 2015

Sann kärlek

Visste först inte vad jag skulle tycka efter att ha läst om honom som ville bli kvinna. Det kan ju tyckas en smula märkligt att man kommer på det när man är så "gammal". Men...alla har ju rätt att vara den man är och vill vara. Vad är egentligen rätt eller fel. Starkt av henom att våga berätta. Modigt. 
Och hans fru. Hon älskar verkligen henom för personligheten och inte könet.
Sann kärlek. ❤



Otroligt lugn lördag. Host o snörvel hos både Micke och mig. 
Emma fick följa med en kompis på McD o bio idag. Så himla snällt. Hon var så glad. Sen följde hon med hem dit och lekte. Hon kom nyss hem. 
Nu ska vi mysa hela kvällen. 
Mellomys. Vi har gjort röstlappar. 

Jag har suttit och pärlat en hel del idag. 
Älskar't. 


Till min vän Lotta...min soulmate. ❤

 
Sen lite andra beställningar 





Vem tror ni går vidare ikväll? Utan att ha hört tror jag :
Saade
Behrang





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar