tisdag 17 februari 2015

Mr Grey

Jag har varit på biodate med Mr Grey. Han är inte som i boken men visst var han mysig att titta på. Och visst kunde man känna gnistorna som slog mellan Anastasia och honom. Mmmm Kärlek. Åtrå. 
En film blir aldrig som en bok. Men den var bra och jag ser den gärna igen. 
Om jag blev sugen? Hehe. O jaaaa! ;)
Nästan liten generad ibland...och jag kom på mig själv att sitta o le flera gånger. 

En bra dag. Började inte så bra men slutade desto bättre. 
Efter att ha piggnat till från yrseln imorse så tog jag mig till gymmet. 

Emma lekte hemma hos en kompis. När hon kom hem så åkte vi in till stan. 
Vi tog en fika på Ben & Jerrys. Emma satt med paddan en stund och jag läste lite. 
Vi pratade lite emellanåt. Jag fick spela lite på paddan jag med. Men Emma tyckte inte att jag var så bra. Hehe 

Vi hade en mysig stund. 

Min lilla tjej börjar bli så stor ❤

Sen gick vi hem till Eve, Tildas syrra och lämnade Emma där. 
Emma hade längtat så mkt efter att få vara hos Eve. 
Tilda och jag gick och köpte en lattè på Kahls. Sen gick vi och mötte upp dom andra för att kolla på Fifty shades. 

Patric kom och lämnade Emma när filmen var slut. Hon var så nöjd och hade haft en väldigt rolig kväll. Tack för hjälpen ❤
Och tack tjejer , och Mr Grey, för en trevlig kväll. 

Nu ligger jag på soffan och kollar på Stalker. Vilka sjuka människor det finns. 

Jag mår illa...för mycket popcorn och polly på bion. Bläääää 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar