lördag 28 februari 2015

Snopet

Vaknade kl 7. Klarvaken och pigg. Låg kvar nån timme till och försökte somna om. Omöjligt. Gick upp, gjorde kaffe och läste tidningen i lugn o ro 
När dom andra vaknade åkte vi till Ikea på brunch. Sen uträttade vi andra ärenden. 
Fyndade fina lådor på ÖoB. 99:- för 3.
Vet inte vart jag ska ha dom. Men dom får stå så här tills jag kommit på nåt annat:



Vi skulle haft gäster ikväll , Sara, Patrik och Theo men Theo har feber så vi skjuter på det till nästa helg. 
Patric och Tilda kommer på lite mellomys istället. 

Efter att ha sett Kalla jobba hem brons så gav jag mig ut och sprang. 4 km idag men helt slut efter. När jag skulle gå tillbaka hem så ramlade jag. Fan. 
Som tur är på hyfsat mjukt underlag. Men förbannat snopet. 
Tog jag ut mig för mycket?



Jag vill ju inte sluta springa nu när det går så bra. Får väl fråga läkaren på måndag. Ska ju läggas in då...igen. Skitkul. Not!
Sååååå less på skiten. 

Nu tar jag ett bad. Öm i hela kroppen. Får väl fina blåmärken på armar och knä. 
Ja. Vad säger man...är väl bara att skratta åt eländet. 


Ha en härlig lördag ❤

Pssst. Jag är kär. I den här doften. Mmm


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar