fredag 27 februari 2015

Fredag

Ingen bra start. 
Yrsel och kraftig huvudvärk vaknade jag med idag. Tog mig inte upp ur sängen. 

Men med medicin och vila repade jag mig. 

Skön soft frukost. 
Min krönika i tidningen. Vet inte om jag någonsin kommer vänja mig vid att se mig själv i tidningen hehe
Fick ett mail av en läsare om att det var en bra krönika. Kul :)



Har städat lite. Drog ut och sprang. 
Tror jag pressade mig själv lite väl mycket och efter 3 km sa kroppen stopp. Huvudvärk och mjölksyra. Helt stum i benen. Kändes som bly. 
Gick hem sista km. 


Nu kollar jag skidor. Spännande. 

Ska snart hämta Emma sen på lite fredagsmys hos mamma o pappa. 
Lasagne på menyn. Gutt!


Fick ett samtal idag som gjorde mig jäkligt glad. 
Denna fredagen började inte bra men jäkla så mkt bättre den blev.

Trevlig helg 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar